• 09-05-2024, 10:16:39
    #1
    R10 da Yazılım kategorisinde backlink çalışması için ihale vardı, katıldım 140 tl teklif verdim, benden sonra 180 tl teklif veren oldu. Devam etmedim arttırmadım. Sonra ihale sahibi pm gönderdi siz kazandınız dedi, Benden sonra daha yüksek teklif veren vardı dedim, o kişi son tekliften 12 saat geçtikten sonra teklif verdiği için kural dışı oldu bu nedenle sizin teklifiniz geçerli siz kazandınız dedi. Yarın ödeme yapayım dedim ve son teklif verene pm atıp durumu sordum, son teklifi veren 2 gün sonra cevap döndü, bana da kazandınız diye pm attılar ödememi yaptım dedi. Bu arada ben yarın ödeme yapacağım dediğim için son teklifi verenden pm gelmeden ödememi yapmıştım.

    Sonuç olarak 2 teklif veren de ihaleyi kazandı, ama ben durumdan rahatsızım, son teklif veren sizin mesajınızdan 12 saat geçtiği için devredışı bırakıldı denilip ondan da ücret alınması, yani işin içinde yalan dolan olması beni rahatsız etti. Bu durumda ne önerirsiniz ?
  • 09-05-2024, 10:18:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şikayet konusu açın hocam. iki ayrı kişiden para almış şahıs
  • 09-05-2024, 10:19:47
    #3
    Ihaleyi açan kişiyi şikayet edin hocam
  • 09-05-2024, 10:23:22
    #4
    Direkt şikayet konusu açın hocam. Bu davranışı sergileyen şahsı da belirtmeniz iyi olur bence.
  • 09-05-2024, 10:31:16
    #5
    Bu tarz durumlar sıkça yaşanıyor malesef hocam.
    Satıcı şunu dese sorun olmayacak.
    "Kardeşim ihale sana kalmadı ama istersen bu fiyattan sana da bu ürünü sağlayabilirim."
    Ama genelde ihale sana kaldı vs. diyorlar. Benimde bir defa başıma geldi. Almayı istediğim bir üründü sorgulamadım ihalede kazanan ben olmadığım halde aldım.
  • 09-05-2024, 10:34:59
    #6
    Zirconium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 da Yazılım kategorisinde backlink çalışması için ihale vardı, katıldım 140 tl teklif verdim, benden sonra 180 tl teklif veren oldu. Devam etmedim arttırmadım. Sonra ihale sahibi pm gönderdi siz kazandınız dedi, Benden sonra daha yüksek teklif veren vardı dedim, o kişi son tekliften 12 saat geçtikten sonra teklif verdiği için kural dışı oldu bu nedenle sizin teklifiniz geçerli siz kazandınız dedi. Yarın ödeme yapayım dedim ve son teklif verene pm atıp durumu sordum, son teklifi veren 2 gün sonra cevap döndü, bana da kazandınız diye pm attılar ödememi yaptım dedi. Bu arada ben yarın ödeme yapacağım dediğim için son teklifi verenden pm gelmeden ödememi yapmıştım.

    Sonuç olarak 2 teklif veren de ihaleyi kazandı, ama ben durumdan rahatsızım, son teklif veren sizin mesajınızdan 12 saat geçtiği için devredışı bırakıldı denilip ondan da ücret alınması, yani işin içinde yalan dolan olması beni rahatsız etti. Bu durumda ne önerirsiniz ?
    Merhaba hocam şikayet konusu açmayin o kategori moderatorune gidip durumu hiza edin ve karşi taraf ceza alsın bir ihaleyi 2 kişi kazanamaz sadece 1 kişi kazanabilir.

    Arkadaş belki kafasi karismiş dicem ama diğer kişiye de yazmiş en sağliklisi kategori sorumlusuna yaziniz
  • 09-05-2024, 10:40:24
    #7
    Elession adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam şikayet konusu açmayin o kategori moderatorune gidip durumu hiza edin ve karşi taraf ceza alsın bir ihaleyi 2 kişi kazanamaz sadece 1 kişi kazanabilir.

    Arkadaş belki kafasi karismiş dicem ama diğer kişiye de yazmiş en sağliklisi kategori sorumlusuna yaziniz
    Hocam konu linkini gönderdim, benden yüksek teklif veren var dedim, o teklifin 12 saat kuralına uymadığını söyledi, yani kafası karışmış bir durum zannetmiyorum. umarım öyledir. şimdi ihale sahibine yazdım, açıklama yapmasını bekliyorum da @MotilusLTD; dediği gibi "Kardeşim ihale sana kalmadı ama istersen bu fiyattan sana da bu ürünü sağlayabilirim." dese anlarım. Hem bana kazandın hem ona kazandın ne gerek var yalan söylemeye. Moderatöre ileteyim . H<yır şimdi şikayet edecem gidecek spam backlink basacak
  • 09-05-2024, 10:44:45
    #8
    Zirconium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu linkini gönderdim, benden yüksek teklif veren var dedim, o teklifin 12 saat kuralına uymadığını söyledi, yani kafası karışmış bir durum zannetmiyorum. umarım öyledir. şimdi ihale sahibine yazdım, açıklama yapmasını bekliyorum da @MotilusLTD; dediği gibi "Kardeşim ihale sana kalmadı ama istersen bu fiyattan sana da bu ürünü sağlayabilirim." dese anlarım. Hem bana kazandın hem ona kazandın ne gerek var
    yalan söylemeye. Moderatöre ileteyim . H<yır şimdi şikayet edecem gidecek spam backlink basacak
    Kafasi karişmamiştir belki de yapacak bir şey yok.

    Bu fiyattan sağlayabilirim kismi da yasak hocam bir ihale olduğu için yanlişim yoksa size kolay gelsin
  • 09-05-2024, 11:15:05
    #9
    Şikayet konusu açın herkes görsün bu tarz kişileri bildiğin ticarete yalan bulastimi dolandırıcılık olur arkadaşta yalan üstüne kurmus sistemi. Şikayet konusu açın forum kurallari gereği cezasını alsin