• 07-05-2024, 03:26:06
    #1
    Merhaba. Saçlarımda o kadar fazla kepeklenme oluyor ki, elimi saçlarıma sürdüğüm zaman bir sürü kepek döküntüsü görüyorum. Saçta kepek oluşumunu nasıl engellerim?
  • 07-05-2024, 03:30:53
    #2
    Dermatolojiye giderek.
    • Mrxberat
    • Jonezz
    Mrxberat ve Jonezz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-05-2024, 03:32:07
    #3
    Geçen araştırmıştım kesin çözüm alınan ürünler ; " Dercos " , " Bioxcin "
  • 07-05-2024, 03:34:31
    #4
    Sarımsaklı şampuan
  • 07-05-2024, 03:35:42
    #5
    Seboreik dermatittir hocam o muhtemelen stres ve beslenme ile birebir tetikleniyor.

    Dermatoloji doktoruna görün tabi ama benim sana şimdiden yazacak ve söyleyeceklerimden farklı bi şey demez.

    Konazol , loprox vs. medical şampuanlar yazar.

    Benim önerim ve bu işte en iyi çözüm "Head & Shoulders Clinical Strength" bunu sık kullanma ama 1-2 yıl sonra eğer geçmemiş olursa etkisi azalmış oluyor.
    Ayrıca zamanla saç tellerini inceltir.
    O yüzden günlük duş alıyorsan dalin ve ya bittim sabunu gibi daha doğal içerikli şampuanlar tüket bunlada atak zamanları ve haftada 1 saçını rahatlat derim.
  • 07-05-2024, 04:24:00
    #7
    Bundan aldim 2 kere kullandim henuz, etkisini gorecegime inaniyorum faydasi olur demislerdi o yuzden aldim.

    https://www.farmareyon.com/products/...source=judgeme
  • 07-05-2024, 04:35:12
    #8
    Head&Shoulders kullanmaya başla, kepek problemine veda edersin.
  • 07-05-2024, 06:06:21
    #9
    Dercos net çözüm