Seboreik dermatittir hocam o muhtemelen stres ve beslenme ile birebir tetikleniyor.

Dermatoloji doktoruna görün tabi ama benim sana şimdiden yazacak ve söyleyeceklerimden farklı bi şey demez.

Konazol , loprox vs. medical şampuanlar yazar.

Benim önerim ve bu işte en iyi çözüm "Head & Shoulders Clinical Strength" bunu sık kullanma ama 1-2 yıl sonra eğer geçmemiş olursa etkisi azalmış oluyor.
Ayrıca zamanla saç tellerini inceltir.
O yüzden günlük duş alıyorsan dalin ve ya bittim sabunu gibi daha doğal içerikli şampuanlar tüket bunlada atak zamanları ve haftada 1 saçını rahatlat derim.