• 06-05-2024, 22:34:50
    #1
    Eskiden Telegramda Uyguna Hesap Almak İçin Kanalları Vardı Bugün Kovalamak İçin Baktım Çoğu Kişi R10 Karşılıklı Trade Atcak Varmi,Konu Yorum Atcak Varmi Tarzi Söylemler Gördüm Artık Ticarette Daha Temkinli Olmak Lazım. Hele Ki Ticaret Puanı Az Olan Hocalarım Önden Ödeme Sağlayıp Dolandirilabilirler Sizden Ricam Ticaret Yapacağınız Kişi 10 Tradeden Aşağıysa Önden Ödeme Yapmamanız..
  • 06-05-2024, 22:37:07
    #2
    Boşuna nefesini tüketme bir musibet bin nasihatten yeğdir. Bazı insanlar tokatlanmadan uyanmaz.
  • 06-05-2024, 23:03:11
    #3
    R10 üyesi olmayanla ticaret yapmam. Ticaret puanı benden düşük olana da ön ödeme yapmam. İnşallah dolandırılmam.
  • 06-05-2024, 23:45:21
    #4
    ben ticaret yapmıyorum ama dolandırıcıyı dövseler acımam asla