• 05-05-2024, 00:24:26
    #28
    Kurumsal PLUS
    blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10xl doğru mu okudum hocam peki kilonuz 180 den fazla mı?
    Hayır 140 ama bol giymeyi seviyorum
  • 05-05-2024, 00:31:35
    #29
    Mesafeli satış sözleşmesi olayından bahsediyorsanız, pazaryerleri satıcı bilgilerini orada göstermek zorunda, aksi bir durum olduğunda sorumluluğu üstünden atabiliyor.
    Ayrıca bu bir açık değil.
  • 05-05-2024, 01:09:30
    #30
    Bunu ben n11 de cok yapıyorum sözleşme detayında bilgileri yazıyor sipariş vermeden oraya basip arıyorum daha uyguna alıyorum
  • 05-05-2024, 03:00:03
    #31
    Ürün değişimi, Ürün iadesi, Vaz geçtim almıyorum gibi seçeneklerinizi ortadan kaldırmış olursunuz.
  • 05-05-2024, 03:08:25
    #32
    Bir söz var " delinin biri kuyuya bir taş atmış kırk akıllı çıkarmaya çalışmış " gibi bir konu olmuş. Boş muhabbet
  • 05-05-2024, 03:47:47
    #33
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana ilginç bir şey söyleyeyim Cep telefonu işi yapıyoruz. Doruk telekominikasyon ile direkt bayiliğimiz var. Samsung distrübütörü kendileridir. Bayiliğimiz aracılığıyla bize A14'ü örneğin 7000'e satarken Hepsiburada'da 6600'a kadar düşürüyorlar. Neyse bende bunu farkedip kendilerine ulaştım. Dedim ki aradaki komisyonu Hepsiburada'ya ödeyeceğinize biz toplu alım yapalım (10-15 adet) biz faydalanalım. Fiyatımız 7000 diyip konuyu kapattılar Artık nasıl bir ticaret dönüyor aralarında bilmiyorum. Çoğu şirkette bu taktikle çalışıyor.
    bi ara ben de bilgisayar işi yaparken buna benzer bişey yaşadım.üstünden bayagı zaman geçti şimdi detaylar tam aklımda yok ama... mesela diyelim ki işte hadron oyun kolları alıcam.hadron firmasından direkt olarak aldıgımda bana verilen bi fiyat var elimde,bide n11de hadron firmasının magazasındaki fiyat var.n11deki fiyat net bi şekilde daha ucuz,kendilerinden koli ile almak yerine n11den adetli almam daha karlı geliyordu bana.adamlarla o kadar konuştum,fiyatı indiremedim.ben de mecburen toplu olarak kendilerinden almak yerine n11 üzerinden almaya başlamıştım.o olayın mantıgını ben de merak ettim ama çözemedim.
  • 05-05-2024, 04:28:23
    #34
    N11 de yaptım bunu otomobil icin parca lazımdı. Firma kendi adını kullanan siteye sahipmis aradım fiyatta indirim yap n11 den alayım yine dedim indirim yaptı aldım
    yani aslında bunu epeydir denememistim iyi hatırlattınız. gecen beyaz esya aldım n11 den keske bi yoklasaymısım neyse kendime not artık ilk once bunu deneriz
  • 05-05-2024, 06:39:00
    #35
    Bütün sırrı bozdun
  • 05-05-2024, 09:28:07
    #36
    bu bir açık değil