blap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hepsiburada Sistem Açığı!
38
●5.074
- 05-05-2024, 03:47:47bi ara ben de bilgisayar işi yaparken buna benzer bişey yaşadım.üstünden bayagı zaman geçti şimdi detaylar tam aklımda yok ama... mesela diyelim ki işte hadron oyun kolları alıcam.hadron firmasından direkt olarak aldıgımda bana verilen bi fiyat var elimde,bide n11de hadron firmasının magazasındaki fiyat var.n11deki fiyat net bi şekilde daha ucuz,kendilerinden koli ile almak yerine n11den adetli almam daha karlı geliyordu bana.adamlarla o kadar konuştum,fiyatı indiremedim.ben de mecburen toplu olarak kendilerinden almak yerine n11 üzerinden almaya başlamıştım.o olayın mantıgını ben de merak ettim ama çözemedim.t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2024, 04:28:23N11 de yaptım bunu otomobil icin parca lazımdı. Firma kendi adını kullanan siteye sahipmis aradım fiyatta indirim yap n11 den alayım yine dedim indirim yaptı aldım

yani aslında bunu epeydir denememistim iyi hatırlattınız. gecen beyaz esya aldım n11 den keske bi yoklasaymısım neyse kendime not artık ilk once bunu deneriz
Cep telefonu işi yapıyoruz. Doruk telekominikasyon ile direkt bayiliğimiz var. Samsung distrübütörü kendileridir. Bayiliğimiz aracılığıyla bize A14'ü örneğin 7000'e satarken Hepsiburada'da 6600'a kadar düşürüyorlar. Neyse bende bunu farkedip kendilerine ulaştım. Dedim ki aradaki komisyonu Hepsiburada'ya ödeyeceğinize biz toplu alım yapalım (10-15 adet) biz faydalanalım. Fiyatımız 7000 diyip konuyu kapattılar
Artık nasıl bir ticaret dönüyor aralarında bilmiyorum. Çoğu şirkette bu taktikle çalışıyor.
