adsensede vergi olayı saçmalığı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
adsensede vergi olayı saçmalığı
2
●
352
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
adsensede vergi olayı saçmalığı
04-05-2024, 04:10:23
#1
umutbayraktar
Resimdeki gibi abd vergi bilgisi istiyor ben abd ile bağlantılı değilim buraya ne yazacağım anlamadım. İşin garibi kesinti vs uygulayabilirizde diyorlar ne saçma iş bu ya?
04-05-2024, 07:19:39
#2
alit
Vergi bilgilerini doldurun ama şahıs oalrak işaretleyin ve türkiyedeki adresinizi girin, abd dışında ikamet etmeyi de seçmeyi unutmayın.
04-05-2024, 07:28:35
#3
safakozt
Abde den gelen izlenmeler için kesinti oluyor sanırım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler