• 02-05-2024, 21:24:21
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bu hafta virüs yediğimi hissediyorum. Bazen garip donmalar oluyor PC'de, ben bir kaç bir şey temizledim ama belki anlayan varsa diye foruma da sormak istedim. SS'lerde virüs olarak düşündüğünüz programları söyler misiniz? (+R10) V,rüsleri yok edeceğim Hem belki başkalarına da yardımcı olur...




  • Kabul Edilen Cevap
  • 02-05-2024, 21:27:58
    #2
    Çalışan yazılımları kapattıktan sonra ekran görüntüsü paylaşmanız daha doğru olur. Yine de yalnızca isimlere bakılarak tahmin yürütmek zordur. Bunun yerine antivirüs taraması yapmanız daha sağlıklı olur.
  • 02-05-2024, 21:32:35
    #3
    Nette deneme surumu mevcut programlardan indirip taratman en sagliklisi.
  • 02-05-2024, 21:33:14
    #4
    malwarebytes kur tara
  • 02-05-2024, 21:34:27
    #5
    Taramaları yaptım hocam, birşey çıkmadı. Ama sanki bu kadar yazılım açık değildi diye hatırlıyorum.

    LoL'e Vanguard geldikten sonra birşey oldu. Garipleşti PC... :/
  • 02-05-2024, 21:48:07
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Yok.
  • 02-05-2024, 23:34:17
    #7
    virüslük birşey göremedim lightshots dikkatimi çekti. uzun zamandır kullanmadığımı hatırladım