Merhaba arkadaşlar, bu hafta virüs yediğimi hissediyorum. Bazen garip donmalar oluyor PC'de, ben bir kaç bir şey temizledim ama belki anlayan varsa diye foruma da sormak istedim. SS'lerde virüs olarak düşündüğünüz programları söyler misiniz? (+R10) V,rüsleri yok edeceğim

Hem belki başkalarına da yardımcı olur...