• 01-05-2024, 14:28:03
    #1
    bir gün belirlesek, her birimiz 1 TL bağışlasak ve biriken para ile forumda birbirimize sırayla hediyeler alsak?

    Güzel olmaz mıydı?

    Birlikten Kuvvet Doğar
  • 01-05-2024, 14:28:54
    #2
    Güzel olurdu 😂
  • 01-05-2024, 14:29:31
    #3
    Böyle olursa forumda 100 k da fazla üye var o zaman sizi sıraya alsak 100.000 gün sonra hediyenizi alabilirsiniz demektir
  • 01-05-2024, 14:29:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    saadet zinciri bu milletin belası...
  • 01-05-2024, 14:30:14
    #5
    Neyse projem için 500k lazım benden başlayalım 🤨🤨🤨🤨🤨🤨
  • 01-05-2024, 14:30:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Para istemiyorum, iş verseler yeter 🙂
  • 01-05-2024, 14:31:51
    #7
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle olursa forumda 100 k da fazla üye var o zaman sizi sıraya alsak 100.000 gün sonra hediyenizi alabilirsiniz demektir
    Bu cevap güzel olmuş valla forumda böyle bir şey oldu ortalama sıran 100.000 gün sonra anca mezarda alırsın hediyeyi
  • 01-05-2024, 14:32:15
    #8
    193102'nci üyenin hediyesini beklerken 545 yaşına gelmesi.
  • 01-05-2024, 14:32:15
    #9
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle olursa forumda 100 k da fazla üye var o zaman sizi sıraya alsak 100.000 gün sonra hediyenizi alabilirsiniz demektir
    Hocam Gününden değil ihtiyac sahiplerinede dağıta biliriz diye düşündüm şahsen