Forumda Neden Dayanişma Yapmıyoruz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda Neden Dayanişma Yapmıyoruz
24
●
1.020
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumda Neden Dayanişma Yapmıyoruz
1
2
3
01-05-2024, 14:28:03
#1
Misafir
bir gün belirlesek, her birimiz 1 TL bağışlasak ve biriken para ile forumda birbirimize sırayla hediyeler alsak?
Güzel olmaz mıydı?
Birlikten Kuvvet Doğar
01-05-2024, 14:28:54
#2
Chen47
Güzel olurdu 😂
01-05-2024, 14:29:31
#3
Ahmet1809
Böyle olursa forumda 100 k da fazla üye var o zaman sizi sıraya alsak 100.000 gün sonra hediyenizi alabilirsiniz demektir
01-05-2024, 14:29:46
#4
vido
Üyeliği durduruldu
saadet zinciri bu milletin belası...
01-05-2024, 14:30:14
#5
kutluu
Neyse projem için 500k lazım benden başlayalım 🤨🤨🤨🤨🤨🤨
01-05-2024, 14:30:36
#6
aslinaz
Üyeliği durduruldu
Para istemiyorum, iş verseler yeter 🙂
01-05-2024, 14:31:51
#7
DesignAtakan
Ahmet1809 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle olursa forumda 100 k da fazla üye var o zaman sizi sıraya alsak 100.000 gün sonra hediyenizi alabilirsiniz demektir
Bu cevap güzel olmuş valla forumda böyle bir şey oldu ortalama sıran 100.000 gün sonra anca mezarda alırsın hediyeyi
01-05-2024, 14:32:15
#8
Haz
193102'nci üyenin hediyesini beklerken 545 yaşına gelmesi.
01-05-2024, 14:32:15
#9
Misafir
Ahmet1809 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle olursa forumda 100 k da fazla üye var o zaman sizi sıraya alsak 100.000 gün sonra hediyenizi alabilirsiniz demektir
Hocam Gününden değil ihtiyac sahiplerinede dağıta biliriz diye düşündüm şahsen
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler