Merhaba, donanım olarak çok iyi bir bilgisayar. Normalde jet hızıyla açılırdı ve açıldıktan sonra kendine gelme süresi diye bir şey yoktu.
Bu akşam PC'yi açtım ve böyle bir durumla karşılaştım. Başlat'a bir şey yazınca böyle boş koyu ekran çıkıyor, 1-2 dk bekleyince düzeliyor.
Neden böyle oldu, nasıl düzeltebilirim
Merhaba, donanım olarak çok iyi bir bilgisayar. Normalde jet hızıyla açılırdı ve açıldıktan sonra kendine gelme süresi diye bir şey yoktu.
Bu akşam PC'yi açtım ve böyle bir durumla karşılaştım. Başlat'a bir şey yazınca böyle boş koyu ekran çıkıyor, 1-2 dk bekleyince düzeliyor.
Neden böyle oldu, nasıl düzeltebilirim
Hocam bilgisayarın açılma hızı sisteminizin iyi olup olmaması ile alakası yok arka planda çalışan uygulama sayısı çıktıkça geç açılır
Görev yöneticisi açıp üstten başlangıç'a tıklayın. Açılan listede gereksiz programları başlangıçta oto açılmaya kapatın. Programı üzerine gelip sağ tık devre dışı bırak a basın.
Görev yöneticisi açıp üstten başlangıç'a tıklayın. Açılan listede gereksiz programları başlangıçta oto açılmaya kapatın. Programı üzerine gelip sağ tık devre dışı bırak a basın.