Excel toplama işlemini yapamadım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Excel toplama işlemini yapamadım
2
●
90
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Excel toplama işlemini yapamadım
28-04-2024, 00:12:16
#1
Cebom
Merhaba eskiden bu şekilde oto toplama yapıyordu şimdi olmadı acaba hata nerde
28-04-2024, 00:14:23
#2
chechen46
Üyeliği durduruldu
önce toplamın altındaki köşeden çekerek 5 6 yı aşağı doğru çek sonra formülün sonuna yukarıdaki 0 yazan yerdeki haneyi ekle böyle olmaz hata verir.
28-04-2024, 00:24:38
#3
Cebom
chechen46 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
önce toplamın altındaki köşeden çekerek 5 6 yı aşağı doğru çek sonra formülün sonuna yukarıdaki 0 yazan yerdeki haneyi ekle böyle olmaz hata verir.
Teşekkürler hocam ☺️
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler