Nereye bağış yapmalıyım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nereye bağış yapmalıyım?
11
●
292
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Nereye bağış yapmalıyım?
1
2
26-04-2024, 22:08:16
#1
Palria
Bir bağış yapmak istiyorum da hangi kuruma bağış yapmalıyım emin olamadım hangisi güvenilirdir ? Önerilere açığım.
26-04-2024, 22:09:47
#2
DogukanX
tsk, ahbap
26-04-2024, 22:09:59
#3
MrGokturk
Ahbap, Lösev ve Kafessiz Türkiye önerilerim.
26-04-2024, 22:10:08
#4
Betrayal_13
Kurumsal PLUS
SMA'LI çocuklara yapabilirsiniz
26-04-2024, 22:10:16
#5
Misafir
hocam bağış yapaktansa forumda cidden ihtiyaç sahibi insanlara verebilirsiniz illaki bağış yapacagım diyorsanızda tskya yapabilirsiniz
Palria
ve
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
26-04-2024, 22:10:39
#6
ChatMynetci
6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremlerde ön plana çıkan yardım kuruluşu Ahbap derneği olmuştu. Değerlendirmek isteyebilirsiniz.
26-04-2024, 22:11:48
#7
Palria
Teşekkürler. Ahbap aklımdan çıkmıştı, sayenizde gelmiş oldu oraya bakıp yapacağım Teşekkürler tekrardan.
26-04-2024, 22:12:57
#8
okyanus1
Lösev
26-04-2024, 22:15:55
#9
Bilgin34
Üyeliği durduruldu
İhtiyaç sahibi numarasi paylaşabilrim , aynı zamanda bı çocuk sevindirmis olursnz direk
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler