• 26-04-2024, 22:08:16
    #1
    Bir bağış yapmak istiyorum da hangi kuruma bağış yapmalıyım emin olamadım hangisi güvenilirdir ? Önerilere açığım.
  • 26-04-2024, 22:09:47
    #2
    tsk, ahbap
  • 26-04-2024, 22:09:59
    #3
    Ahbap, Lösev ve Kafessiz Türkiye önerilerim.
  • 26-04-2024, 22:10:08
    #4
    Kurumsal PLUS
    SMA'LI çocuklara yapabilirsiniz
  • 26-04-2024, 22:10:16
    #5
    hocam bağış yapaktansa forumda cidden ihtiyaç sahibi insanlara verebilirsiniz illaki bağış yapacagım diyorsanızda tskya yapabilirsiniz
    • Palria
    • wndern
    Palria ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 26-04-2024, 22:10:39
    #6
    6 Şubat Kahramanmaraş merkezli depremlerde ön plana çıkan yardım kuruluşu Ahbap derneği olmuştu. Değerlendirmek isteyebilirsiniz.
  • 26-04-2024, 22:11:48
    #7
    Teşekkürler. Ahbap aklımdan çıkmıştı, sayenizde gelmiş oldu oraya bakıp yapacağım Teşekkürler tekrardan.
  • 26-04-2024, 22:12:57
    #8
    Lösev
  • 26-04-2024, 22:15:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    İhtiyaç sahibi numarasi paylaşabilrim , aynı zamanda bı çocuk sevindirmis olursnz direk