Tekrardan Sahnedeyiz :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tekrardan Sahnedeyiz :D
12
●
846
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Tekrardan Sahnedeyiz :D
1
2
26-04-2024, 04:55:50
#1
Misafir
Gs Fb Maçından Sonra 1 Hafta Uzaklaştırma Yemiştim Sonuna Bitti
Tekrardan Aranızdayim Hayırlı Sabahlar
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
26-04-2024, 05:08:15
#2
Mrxberat
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gs Fb Maçından Sonra 1 Hafta Uzaklaştırma Yemiştim Sonuna Bitti
Tekrardan Aranızdayim Hayırlı Sabahlar
Hoşgeldin hocam , hayrolsun ne dedin
26-04-2024, 05:45:30
#3
OzeL
Üyeliği durduruldu
Hoşgeldin.
26-04-2024, 07:05:17
#4
Aras21
Hayırlı sabahlar ama maçtan dolayı ban yemediniz. Ayrıştırıcı ve kışkırtıcı konudan dolayı ban yediniz sanki
26-04-2024, 07:06:16
#5
yigityavuzy
GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
Bu haftada fb bjk var gene ban yeme 😅
26-04-2024, 07:28:20
#6
Krom1
hoş geldin hocam
26-04-2024, 10:21:51
#7
bymkc
Umarım kalıcı uzaklaştırılırsınız
26-04-2024, 15:05:20
#8
Misafir
bymkc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Umarım kalıcı uzaklaştırılırsınız
Yooo
26-04-2024, 15:25:56
#9
Aras21
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yooo
Ceza alman gerekiyor ki tekrarı olmasın, Kürt ırkçığıyla kafayı yemişsin. Önceki konudan hiç ders çıkarmamışsın.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler