• 26-04-2024, 04:55:50
    #1
    Gs Fb Maçından Sonra 1 Hafta Uzaklaştırma Yemiştim Sonuna Bitti

    Tekrardan Aranızdayim Hayırlı Sabahlar
    • Oguzk_
    • gusion
    bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 26-04-2024, 05:08:15
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gs Fb Maçından Sonra 1 Hafta Uzaklaştırma Yemiştim Sonuna Bitti

    Tekrardan Aranızdayim Hayırlı Sabahlar
    Hoşgeldin hocam , hayrolsun ne dedin
  • 26-04-2024, 05:45:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hoşgeldin.
  • 26-04-2024, 07:05:17
    #4
    Hayırlı sabahlar ama maçtan dolayı ban yemediniz. Ayrıştırıcı ve kışkırtıcı konudan dolayı ban yediniz sanki
  • 26-04-2024, 07:06:16
    #5
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Bu haftada fb bjk var gene ban yeme 😅
  • 26-04-2024, 07:28:20
    #6
    hoş geldin hocam
  • 26-04-2024, 10:21:51
    #7
    Umarım kalıcı uzaklaştırılırsınız
  • 26-04-2024, 15:05:20
    #8
    bymkc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım kalıcı uzaklaştırılırsınız
    Yooo
  • 26-04-2024, 15:25:56
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yooo
    Ceza alman gerekiyor ki tekrarı olmasın, Kürt ırkçığıyla kafayı yemişsin. Önceki konudan hiç ders çıkarmamışsın.