
Evet genel olarak herkeste aynı dert var, fakat iş olsun ya da olmasın telefon ettiğinizde veya mesaj gönderdiğinizde neden cevap alamazsınız? Böyle mi olmalı?
İşlerimiz durgun olabilir ama bu durgunluk böyle gidecek değil, işiniz olunca da nasıl cevap alacaksınız bir düşünmek lazım.
Saygılarımla,