• 25-04-2024, 21:47:36
    #1
    yilmazsocial.com
    Bişey yapasım yok yaptığım şeylerde keyif vermiyor birde çok fena bu aralar içim sıkılıyor can sıkıntısı gibi değilde değişik r10 halkına soralım siz ne yapıyorsunuz daralınca sıkılınca
  • 25-04-2024, 21:48:08
    #2
    İçim süt içiyorum geçiyor
  • 25-04-2024, 21:48:57
    #3
    Biraz saha sıkın en son sıkılıcak birşey kalmıyor. Rahatlıyorsunuz
  • 25-04-2024, 21:49:28
    #4
    yilmazsocial.com
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçim süt içiyorum geçiyor

    https://www.youtube.com/watch?v=Eq8uI2oJd0Y
  • 25-04-2024, 21:52:23
    #5
    Daha iyisi gelene kadar en iyisi bu
  • 25-04-2024, 21:54:03
    #6
    Bismillahirrahmânirrahîm.

    1- Elem neşrah leke sadrek

    2- Ve vada'na 'anke vizreke

    3- Elleziy enkada zahreke

    4- Ve refa'na leke zikreke

    5- Feinne me'al'usri yüsren

    6- İnne me'al'usri yüsren

    7- Feiza ferağte fensab

    8- Ve ila rabbike ferğab

    bol bol oku değerli kardeşim.

    iyi forumlar.
  • 25-04-2024, 21:55:25
    #7
    Sudoku satranç tavsiye ederim çok kafam dağılırsa baya faydası oluyor
    YılmazDursun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bişey yapasım yok yaptığım şeylerde keyif vermiyor birde çok fena bu aralar içim sıkılıyor can sıkıntısı gibi değilde değişik r10 halkına soralım siz ne yapıyorsunuz daralınca sıkılınca
  • 25-04-2024, 21:55:29
    #8
    Dondurma ye
  • 25-04-2024, 21:56:23
    #9
    Sahile gidin bir hava alın hocam