Merhaba, telefonum 4+1 GB Ram'a sahip fakat geliştirici seçeneklerinde 4 GB gösteriyor. Ayrıca zaten 3,3 GB kullanıyor ve telefon çok ısınıyor.

Sanal RAM'i nasıl ekleyebilirim/aktif edebilirim? Ayrıca bu ısınma/kasma konusunda bir fayda sağlar mı?