• 25-04-2024, 03:24:44
    #19
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kredi kartıyla alacaksanız bile kuyumculardan alın diğer türlü online makas çok ve ben olsam çeğrek almam gram 24 ayar alırım.
    toptravelturkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatırım amaçlı alacaksanız hocam çeyrek değil de, 24 ayar gram altın alın ya da işlenmemiş bilezik
    bugün kardeşimle gram altın almaya gittik,yatırım amaçlı.gitmeden netden baktım,her yerde herkes kuyumcudan gram altın önermiş.ama bugün 11-12 kuyumcu gezdik,hepsindede çeyrekde makas daha azdı ve yatırım için gram degil çeyrek alın dediler.kardeşim de nasılsa bozduracagımız zaman da getirip bunlara vericez,dediklerini alayım diyip çeyrek aldı.giderken aklımızdaki 24 ayar gram altındı,çeyrekle geri geldik eve
  • 25-04-2024, 03:26:12
    #20
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugün kardeşimle gram altın almaya gittik,yatırım amaçlı.gitmeden netden baktım,her yerde herkes kuyumcudan gram altın önermiş.ama bugün 11-12 kuyumcu gezdik,hepsindede çeyrekde makas daha azdı ve yatırım için gram degil çeyrek alın dediler.kardeşim de nasılsa bozduracagımız zaman da getirip bunlara vericez,dediklerini alayım diyip çeyrek aldı.giderken aklımızdaki 24 ayar gram altındı,çeyrekle geri geldik eve
    Aslında durum çok karışık çeğrek altın 24 ayar olmadığı için tutan tuttuğuna satıyor alan da aldığına satıyor doğrusu çok değişik bir durum söz konusu merak ettim alım satım makası ne kadardı?
  • 25-04-2024, 03:44:14
    #21
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında durum çok karışık çeğrek altın 24 ayar olmadığı için tutan tuttuğuna satıyor alan da aldığına satıyor doğrusu çok değişik bir durum söz konusu merak ettim alım satım makası ne kadardı?
    gramda 100,çeyrekte 60 dedi hocam
  • 25-04-2024, 04:44:52
    #22
    kuyumcular gramda 100 yaptıysa makası bankadan 130 liraya kadar almak daha mantıklı.gramda 22 ayar birde 24 ayar var dikkat edin.24 ayarda ise bir 955 milyem ayar var birde 999 milyem ayar var.999 daha pahalı. istanbul altın rafinerisinde iar da bile makas farkı çok.kiloluk alsan bile çok.ALTINS olayı tam otursa devlet buna bir koalylık sağlasa millet boşu boşuna onu bunu zengin etmese güzel olur