bugün kardeşimle gram altın almaya gittik,yatırım amaçlı.gitmeden netden baktım,her yerde herkes kuyumcudan gram altın önermiş.ama bugün 11-12 kuyumcu gezdik,hepsindede çeyrekde makas daha azdı ve yatırım için gram degil çeyrek alın dediler.kardeşim de nasılsa bozduracagımız zaman da getirip bunlara vericez,dediklerini alayım diyip çeyrek aldı.giderken aklımızdaki 24 ayar gram altındı,çeyrekle geri geldik eve
Aslında durum çok karışık çeğrek altın 24 ayar olmadığı için tutan tuttuğuna satıyor alan da aldığına satıyor doğrusu çok değişik bir durum söz konusu

merak ettim alım satım makası ne kadardı?