• 21-04-2024, 23:34:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    3 gündür netimden yiyordum hastane Wi-Fi şifresini çalışanlarda bilmiyormuş. Nasıl internet sahibi olabilirim. iPad’den giriyorum yanımda telefonum yok kartlarım vs her hangi bir şeyim yok
  • 21-04-2024, 23:35:52
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Allah yardımcınız olsun hastanede günlerce beklemek nedir bilirim
  • 21-04-2024, 23:56:34
    #3
    Sim kartın varmı yaninda internet yüklenmiyormu
  • 22-04-2024, 01:04:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    TAVIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sim kartın varmı yaninda internet yüklenmiyormu
    maalesef