Sitemdeki hata sizce neden ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitemdeki hata sizce neden ?
3
●
76
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sitemdeki hata sizce neden ?
19-04-2024, 14:52:29
#1
kuyuto
arkadaşlar sitem aşağıdaki gibi hata veriyor kurdum neden böyle sizce?
Whoops! (sonicoto.com)
19-04-2024, 14:53:33
#2
arenpi
bunu bilmek zor. tüm eklentileri ve temaları kapatık teter teker açarak sorunu anlayabilirsiniz.
19-04-2024, 14:54:32
#3
kuyuto
arenpi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunu bilmek zor. tüm eklentileri ve temaları kapatık teter teker açarak sorunu anlayabilirsiniz.
temada yok eklentide wordpress değil bu php script. basit bir sipariş takip scripti.
19-04-2024, 14:56:11
#4
arenpi
hocam c panelden php hatalarını gösteri aktif edeceksiniz. php hata göster kodunu index php ye ekleyip hatanın kaynağını öğreneceksiniz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler