• 17-04-2024, 21:28:19
    #1
    Bildiğiniz senetle kredi veren bi firma var mıdır? 200.000 toplam borcum var tek bir yerde toplamak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
  • 17-04-2024, 21:29:06
    #2
    Muhtemelen zordasın ama hiç bulaşma elini veren kolunu kaptırır
  • 17-04-2024, 21:30:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hsynbayro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğiniz senetle kredi veren bi firma var mıdır? 200.000 toplam borcum var tek bir yerde toplamak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
    Varlık şirketleri ile görüşebilirsiniz.
    Gelecek Varlık Yönetimi A.Ş. ile sizinkinden biraz fazla borcu onlar kapattı ben onlara borçlandım ve ödedim.
  • 17-04-2024, 21:30:25
    #4
    Merhaba
    Böyle bir şey yok. İllegaldir yapanlar da.
    200K çok büyük tutarlara ve belalara vesile olur.
    En sağlam bankayla anlaşmak.

    Anlaşmaya gelen yoksa da, ufak ufak ödemek.
    Borca göre kimseyi öldüren de yok, asıp kesen de hapse atanda yok.
    • GreenLight
    GreenLight bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-04-2024, 21:32:47
    #5
    200 ü 600 yapmaya ne gerek var hocam. Yavaş yavaş ödersin ülkede zaten enflasyon var. 2 yıla asgari ücret 50k yı görür 4 5 maaşta kapatırsın hiç girme o işlere
  • 17-04-2024, 21:38:04
    #6
    Janevu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varlık şirketleri ile görüşebilirsiniz.
    Gelecek Varlık Yönetimi A.Ş. ile sizinkinden biraz fazla borcu onlar kapattı ben onlara borçlandım ve ödedim.
    Tam olarak nasıl ilerlediniz hocam ?
  • 17-04-2024, 21:38:32
    #7
    200ü 2m ödemek için mi
  • 17-04-2024, 21:54:06
    #8
    fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen zordasın ama hiç bulaşma elini veren kolunu kaptırır
    maalesef baya zordayım hocam
    Janevu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varlık şirketleri ile görüşebilirsiniz.
    Gelecek Varlık Yönetimi A.Ş. ile sizinkinden biraz fazla borcu onlar kapattı ben onlara borçlandım ve ödedim.
    nasıl başvurdunuz hocam bi yol gösterirseniz çok sevinirim
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Böyle bir şey yok. İllegaldir yapanlar da.
    200K çok büyük tutarlara ve belalara vesile olur.
    En sağlam bankayla anlaşmak.

    Anlaşmaya gelen yoksa da, ufak ufak ödemek.
    Borca göre kimseyi öldüren de yok, asıp kesen de hapse atanda yok.
    hocam ufak ufak da olsa ödeyebilirim ama eve haciz gelicek evdekilerin haberi yok maalesef
    Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 ü 600 yapmaya ne gerek var hocam. Yavaş yavaş ödersin ülkede zaten enflasyon var. 2 yıla asgari ücret 50k yı görür 4 5 maaşta kapatırsın hiç girme o işlere
    hocam haciz konusu sıkıntı eve kağıt gitmemesi için ne yapabilirim
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200ü 2m ödemek için mi
    maalesef o kadar da olmasın hocam
  • 17-04-2024, 22:22:36
    #9
    Haciz gelecek de nedir?
    Malınızı mülkünüzü alamazlar.

    Bildirim gelir, o başka. Ama yapacak bir şey yok.
    Yapabiliyorsanız da farklı adrese aldırabilirsiniz kaydınızı olur biter.
    Olan olmuş bir kere. Evdekilerin bilmemesini de şu anda belki çekindiğinizden, belki korktuğunuzdan veya utandığınızdan diyorsunuz ama, bilmelerinde sakınca yoktur. Ana babadan gardaşdan hiç bir şey saklanmamalıdır.
    • Igmedya
    Igmedya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.