fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen zordasın ama hiç bulaşma elini veren kolunu kaptırır
maalesef baya zordayım hocam
Janevu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Varlık şirketleri ile görüşebilirsiniz.
Gelecek Varlık Yönetimi A.Ş. ile sizinkinden biraz fazla borcu onlar kapattı ben onlara borçlandım ve ödedim.
nasıl başvurdunuz hocam bi yol gösterirseniz çok sevinirim
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Böyle bir şey yok. İllegaldir yapanlar da.
200K çok büyük tutarlara ve belalara vesile olur.
En sağlam bankayla anlaşmak.

Anlaşmaya gelen yoksa da, ufak ufak ödemek.
Borca göre kimseyi öldüren de yok, asıp kesen de hapse atanda yok.
hocam ufak ufak da olsa ödeyebilirim ama eve haciz gelicek evdekilerin haberi yok maalesef
Emreabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
200 ü 600 yapmaya ne gerek var hocam. Yavaş yavaş ödersin ülkede zaten enflasyon var. 2 yıla asgari ücret 50k yı görür 4 5 maaşta kapatırsın hiç girme o işlere
hocam haciz konusu sıkıntı eve kağıt gitmemesi için ne yapabilirim
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
200ü 2m ödemek için mi
maalesef o kadar da olmasın hocam