Merhaba. Admin paneline girdim ve blog yazmaya başladım. Yazıp kaydete bastım ama meğersem geçen süre zarfında admin panelinden çıkış yapmış. Hal böyle olunca yazdığım yazı da yayınlanmadan uçup gitti.
Şimdi yeniden blog yazma yerine geldim, başlığa tıklayınca yazdığım makale kayıtlı gözüküyor. Onu seçtiğimde sadece başlığı otomatik yazıyor, içerik kısmına gelmesi gereken makale yerleşmiyor. Makale kısmını nasıl seçip kopyalayabilirim.