• 17-04-2024, 02:27:48
    #1
    Selamun Aleyküm dostlar,

    bildiğiniz üzere api ile tweet çekilemez hale geldi.

    Php olarak tweet çekmek istiyorum. Nasıl yapabiliriz?
  • 17-04-2024, 03:18:03
    #2
    Konuyu biraz daha detaylandırır mısınız ?
  • 17-04-2024, 04:47:02
    #3
    Official api?
  • 17-04-2024, 05:09:20
    #4
    Merhaba
    Saf php ile çok şey yapılır. Olmadı JS ile de harmanlanır, yine yapılır.
    Ama soru tam anlaşılır değil. Detaylandırsanız daha net cevap verilebilir