Sizce nasıl olmuş amatörce - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce nasıl olmuş amatörce
9
●
234
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce nasıl olmuş amatörce
1
2
14-04-2024, 20:07:10
#10
eyefive5
Ufak cep teli ekranında bile piksel bozulması net görülüyor. Hem görselde hem fontta. Olmamış Genç amatörce bile böyle pixel kayması bozulması kabul edilemez. Deneye deneye öğreneceksin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler