YD iPhone Hakkında? Kapanan cihaz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
YD iPhone Hakkında? Kapanan cihaz
2
●
138
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
YD iPhone Hakkında? Kapanan cihaz
13-04-2024, 15:34:02
#1
Symbolic
Yurtdışı iPhone 4 fiziki 4 esim
Sonrasında 4 ay kapanınxa yeni yılda tekrar kullanıma açılıyor mu?
13-04-2024, 15:34:31
#2
yusufw
Evet hocam
13-04-2024, 15:43:53
#3
Symbolic
yusufw adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet hocam
Peki hocam misal SIM kartı şimdi taktım nisan ayındayız ocakta tekrar sıfırlanacak mı 8 ay daha kullanabilecek miyim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler