• 13-04-2024, 15:34:02
    #1
    Yurtdışı iPhone 4 fiziki 4 esim
    Sonrasında 4 ay kapanınxa yeni yılda tekrar kullanıma açılıyor mu?
  • 13-04-2024, 15:34:31
    #2
    Evet hocam
  • 13-04-2024, 15:43:53
    #3
    yusufw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam
    Peki hocam misal SIM kartı şimdi taktım nisan ayındayız ocakta tekrar sıfırlanacak mı 8 ay daha kullanabilecek miyim