• 10-04-2024, 12:04:35
    #1
    Merhabalar hayırlı bayramlar notion q&a yapay zeka kullanan var mı? Üyelik oluşturduk premium aldık ancak aktifleşmedi. Nasıl aktifleştireceğiz?
  • 10-04-2024, 12:26:01
    #2
    Henüz kullanıma sunulmadı diye biliyorum beta için kullanım talep etmek gerekiyordu geçen ay.
  • 10-04-2024, 17:34:29
    #3
    En iyisi sanırım
    Ücreti ödedikten sonra bir bekleme listesi mevcut.
    Bize birkaç gün sonra geldi.
  • 11-04-2024, 11:58:13
    #4
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücreti ödedikten sonra bir bekleme listesi mevcut.
    Bize birkaç gün sonra geldi.
    Ödemeyi yaptım bekleme listesine katıl dedim 4. Güne girdik hala gelmedi