Notion Q&A Kullanan Var Mı?
3
●108
- 10-04-2024, 12:26:01Henüz kullanıma sunulmadı diye biliyorum beta için kullanım talep etmek gerekiyordu geçen ay.
- 10-04-2024, 17:34:29Ücreti ödedikten sonra bir bekleme listesi mevcut.
Bize birkaç gün sonra geldi.
- 11-04-2024, 11:58:13Ödemeyi yaptım bekleme listesine katıl dedim 4. Güne girdik hala gelmediGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle