Bunlar Request ile mi Yapılıyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bunlar Request ile mi Yapılıyor?
1
●
116
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bunlar Request ile mi Yapılıyor?
08-04-2024, 14:10:12
#1
soylenmezsmt
Merhabalar,
Burada mesala bir tweet'e beğeni gönderdim.Gördüğünüz üzere beğeni sayısı 1000 taneyken görüntülemesi 31. Kısacası 1000 kişi beğeniyor ama görüntülemesi artmıyor.
Bu bot yapılırken request mi kullanılıyor?
08-04-2024, 14:23:00
#2
Misafir
Beğeni atarken view basmamislar 😅
soylenmezsmt
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler