• 08-04-2024, 02:01:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar r10'da 1 yılık gecti arkadaşımı üye etmek istiyorum ama olmuyor davet kodu soruyor nasıl yapabilirim bilen yardımcı olabilirmi
  • 08-04-2024, 02:08:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam forumda aktif olmak zorundasınız yani konulara yanıt verme konu açma vb. işlemleriyaptıktan sonra otomatik veriyor zaten
  • 08-04-2024, 02:09:40
    #3
    hocam forumu genel olarak ne kadar fazla kullanirsaniz hesabiniza o kadar davet kodu tanimlaniyor
  • 08-04-2024, 02:10:21
    #4
    O davet kodunu nereden bulabilirim ? Ayarlar vs biyer varmi
  • 08-04-2024, 02:12:16
    #5
    Test
    Menturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O davet kodunu nereden bulabilirim ? Ayarlar vs biyer varmi
    https://www.r10.net/invites.php
  • 08-04-2024, 02:12:41
    #6
    sag ustte ayarlar butonu var mouseunuzu oraya getirdiginizde acilan kucuk pencere de renkli bir sekilde davetiye yazar ve yaninda da sayi ile gosterir ne kadar davetiye hakkinizin bulundugunu
  • 08-04-2024, 02:13:07
    #7
    Platin üye
    Menturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O davet kodunu nereden bulabilirim ? Ayarlar vs biyer varmi
    Hızlı menüye bas az kaydır telefondaysan orda yazıyor zaten
  • 08-04-2024, 02:13:47
    #8
    Teşekkürler buldum
  • 08-04-2024, 02:18:58
    #9
    Menturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler buldum
    Almadıysanız hocam wp den ulaşın yardımcı olurum