• 07-04-2024, 05:12:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar exchange yapan birisi bana ulaşabilir mi bende atılmak istiyorum bu bozum işlerine teşekkür ederim 🙏
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Cep telefonu işi yapıyoruz aynı zamanda fatura ödeme noktasıyız. Bize özel bir yazı imzalattı Merkez bankası. Bu yazıda kesinlikle fatura ödemelerini 'döviz'le almayacaksın yazıyor imza atmak zorundaydık attık. Yani bu işi yapmak istiyorsan kambiyo hizmetleri geçen nace kodu almak gerekiyormuş.
  • 07-04-2024, 05:16:53
    #2
    Hapise girerken mesaj atın hocam don atlet yollayım size lazım olur
  • 07-04-2024, 05:18:15
    #3
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hapise girerken mesaj atın hocam don atlet yollayım size lazım olur
    R10 exchange yapanlara da aynısını söyle bakayım ne cevap veriyorlar legal bişeyden bahsediyorum burda
  • 07-04-2024, 05:20:14
    #4
    Bozumcu nedir?
  • 07-04-2024, 05:20:54
    #5
    brnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 exchange yapanlara da aynısını söyle bakayım ne cevap veriyorlar legal bişeyden bahsediyorum burda
    Vergisini verirseniz sıkıntı yok kumar parasını aklayını da gördüm müşteri paypaldan para atıp bozum yapıyorlar dikkatli olmakta fayda var benden söylemesi
  • 07-04-2024, 05:21:46
    #6
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hapise girerken mesaj atın hocam don atlet yollayım size lazım olur
    Akşam aklıma geldi aslında adam usdt to iban diyor mesela bu kadar basit bir işlemi neden direkt kendi hesabına çekmiyor o zaman? Oturdum bunu düşündüm birkaç dakika ve sonra kendi kendime dedim ki "Bu işler hayırlı işler değil "
  • 07-04-2024, 05:22:00
    #7
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hapise girerken mesaj atın hocam don atlet yollayım size lazım olur
    NANOTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bozumcu nedir?
    Örnek : Hepsiburada da 5 K limitin var ben alışveriş yapıyorum hesabınızdan belli bir komisyon alıp size nakit ibandan ödeme yapıyorum vs. R10 da bozdurma kısmına bakarsanız daha iyi anlayabilirsiniz
  • 07-04-2024, 05:23:18
    #8
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergisini verirseniz sıkıntı yok kumar parasını aklayını da gördüm müşteri paypaldan para atıp bozum yapıyorlar dikkatli olmakta fayda var benden söylemesi
    Ben legallikten çıkmadan her şeyimi de yaparım hocam ama sabahın 5 inde küçümseyici bir mesaj almak rahatsız etti beni
  • 07-04-2024, 05:23:35
    #9
    kaywalker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akşam aklıma geldi aslında adam usdt to iban diyor mesela bu kadar basit bir işlemi neden direkt kendi hesabına çekmiyor o zaman? Oturdum bunu düşündüm birkaç dakika ve sonra kendi kendime dedim ki "Bu işler hayırlı işler değil "
    Doğru düzgün yapan elbet var gerçekten dedikleri gibi oluyor ama şimdi daha fazla kazanmak isteyeceksin bu sefer yanlış kişiler karşına çıkacak tabi çizgini bozmadığın sürece sıkıntı yok