Hahahahaha

zoruna gitmesin hocam yoneticileriniz dedim. Kaç yaşında adamsın git ötede oyna felan nedir ayıptır ağlamayın bu kadar emzik veren olmaz sonra
Ne laftan anlamaz adamsın tamam senin dediğin olsun sen haklısın hadi işine bak en büyük taraftar sensin