• 05-04-2024, 23:45:33
    #1
    herkese merhaba hayırlı kandiller. bugün ki sorum aklıma takıldı sormak istedim sizlere r10 da moderatör nasıl olunuyor konu hakkında bilgisi olan var mı
  • 05-04-2024, 23:52:28
    #2
    Hayırlı kandiller.
    Yönetim uygun gördüğü kişilere teklif eder kabul ederse Moderatör olur.
    • Ahmet1809
    Ahmet1809 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-04-2024, 23:52:28
    #3
    Moderatör olunmaz moderatör doğulur Şaka bi yana bence kullanıcıları takip edip uygun adaylara teklif gönderiyorlardır
  • 05-04-2024, 23:53:19
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 bin dolar teminat yatırmalısınız hocam
  • 05-04-2024, 23:54:06
    #5
    moderatörler uygun gördüğü kullanıcıları Coşkun Beye iletip ona göre uygun kullanıcı ile iletişime geçiliyor başvuru sistemi yok.
  • 06-04-2024, 00:00:56
    #6
    Göreceeez şeklinde , hakedenleri terspsit ediyorlar. zaten cevabınız verılmış
  • 06-04-2024, 00:10:10
    #7
    Kullanıcının en çok aktif ve ilgili/bilgili olduğu kategori tespit ediliyor. Bir süre takip sonrası moderatörler tarafından admine bildiriliyor. Uygun görülürse teklif ediliyor.
    Yani bir form vesaire yoktur.
  • 06-04-2024, 00:25:12
    #8
    Moderatör
    Birçok kriter var, yönetimin takip ettiği ve uygun gördüğü kişiler olabilmektedir.

    https://www.r10.net/forumda/4041715-...i-verildi.html

    Bu konuda birkaç maddeden bahsedilmiş, inceleyebilirsiniz.