• 05-04-2024, 23:42:43
    #1


    resimdeki robots.txt ayarı doğrumu arkadaşlar bide burda sitemap uzantısı SİTEMAP.XLM benim search console eklediği SİTEMAP.PHP bu bi sorun mu yoksa problem olmaz mı teşekkürler
  • 06-04-2024, 00:30:31
    #2
    Hayır herhangi problem olmaz sen .xml dosyasını da console eklemen yararlı olacaktır robots txt dosyan da doğru
  • 06-04-2024, 00:31:57
    #3
    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır herhangi problem olmaz sen .xml dosyasını da console eklemen yararlı olacaktır robots txt dosyan da doğru
    teşekkür ederim hocam