Merhaba,
Şu anda belki r10'u çok fazla kullandığınız için size vazgeçilmez görünebilir. Nitekim sizinle birlikte birçok kullanıcı için de bu böyledir. Ancak, r10 olmasaydı, pazarlama ağlarının gelişmesiyle birlikte o kadar çok alternatif değerlendirilirdi ki; belki o zaman da X platform olmasaydı gibi cümleler düşünülebilirdi.
Dolayısıyla, r10 olmasaydı İnstagram, Facebook, Youtube, Google ADS, X freelancer siteleri, X forumlar, X sosyal medyalar gibi birçok alanda işlem yapılabilirdi. Hala da yapılabilir.