• 05-04-2024, 17:49:48
    #10
    Buradakilerin %40'ı aç kalırdı heralde yada d*landırıcılıktan içeri kalan %60'ı f-ver, bi-onlk, fb, twitter gibi yerlerden işlerine devam ederdi
  • 05-04-2024, 17:51:48
    #11
    R 10 olmasa, r11 olurdu.
    İlllaki birisi bu proje yapardı, sen yapmazsan bi başkası yapar unutma.
  • 05-04-2024, 17:51:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    r10 olmasa başka yer olurdu abartmayın bu kadar.
  • 05-04-2024, 18:02:53
    #13
    Wordpress
    Merhaba,
    Şu anda belki r10'u çok fazla kullandığınız için size vazgeçilmez görünebilir. Nitekim sizinle birlikte birçok kullanıcı için de bu böyledir. Ancak, r10 olmasaydı, pazarlama ağlarının gelişmesiyle birlikte o kadar çok alternatif değerlendirilirdi ki; belki o zaman da X platform olmasaydı gibi cümleler düşünülebilirdi.
    Dolayısıyla, r10 olmasaydı İnstagram, Facebook, Youtube, Google ADS, X freelancer siteleri, X forumlar, X sosyal medyalar gibi birçok alanda işlem yapılabilirdi. Hala da yapılabilir.
  • 05-04-2024, 18:06:46
    #14
    Burası olmasa, merak etme hocam. Başkası her türlü açardı, her zaman şunu unutmayın, rekabetin olmadığı alanlar fazla boş kalmaz.
  • 08-04-2024, 02:39:07
    #15
    Ticaret yapmadığım için sorun yaşamam ama forum kültürü için r10 alıştım. Burası kapansa misal belki forum kültürünü bırakırım