Konu
R10 Olmasa ????
05-04-2024, 17:49:48
#10
whiteweb
Buradakilerin %40'ı aç kalırdı heralde yada d*landırıcılıktan içeri
kalan %60'ı f-ver, bi-onlk, fb, twitter gibi yerlerden işlerine devam ederdi