• 05-04-2024, 17:37:51
    #1
    Selam,
    R10 Gibi bir platform olmasa ticaretinizi nereden yürütürdünüz?


    konuyu silmeyin forum sitesi fln sormuyorum merakımı gidermek için.
  • 05-04-2024, 17:39:12
    #2
    F -İi vverr
    Aöma abarttınız sizde ha 😂
  • 05-04-2024, 17:40:48
    #3
    backlinkmatik.com
    bir ihtiyaç varsa illaki giderilir, r10 olmasaydi ya da kapanırsa buradaki pazar baska yerlere illaki dagilacaktir.

    mesela yemeksepeti olmasa kimse ac kalmaz
    sahibinden olmasa da emlak araba alim satimi devam eder
    ciceksepeti olmasa da ozel günlerde hediye gönderilir vs.

    r10 olmasa Coskun Cetin gibi akilli başka girişimciler o açığı kapatirdi
  • 05-04-2024, 17:42:06
    #4
    Instagram - Facebook - Network.
  • 05-04-2024, 17:44:17
    #5
    www.42ajans.com
    Nasibimiz nerede ise orada olurduk. R10 bilmeden önce frmtr vardı mesela oradanda iş geliyordu.
  • 05-04-2024, 17:44:52
    #6
    ac kalirdim he
  • 05-04-2024, 17:46:35
    #7
    Dışarıda yaptığım görüşmeler ve konferanslar aracılığı ile yürütüyorum hocam, ama R10 ilk dijital kazançlarım, kazanımlarım ve tecrübe & Bilgi edinmemde bende çok büyük bi yere sahip.
  • 05-04-2024, 17:46:51
    #8
    R11.net
  • 05-04-2024, 17:47:10
    #9
    küserdim her şeye