Konu
R10 Olmasa ????
05-04-2024, 17:46:35
#7
Aliemre
Dışarıda yaptığım görüşmeler ve konferanslar aracılığı ile yürütüyorum hocam, ama R10 ilk dijital kazançlarım, kazanımlarım ve tecrübe & Bilgi edinmemde bende çok büyük bi yere sahip.