Avukat sizi arayacak öncelikle sizi ödemeye zorlayacak daha sonra çalişip çalişmadiğinizi soracak eğer çalişiyorsanız maaşınıza 4/1 şeklinde haciz koyacak eğer çalişmiyorsanız sizi piskolojikmen yıpratmayı deneyecek sağdan soldan borç almanızı isteyecek biraz sıkıntılı bir süreç
Avukat sizi arayacak öncelikle sizi ödemeye zorlayacak daha sonra çalişip çalişmadiğinizi soracak eğer çalişiyorsanız maaşınıza 4/1 şeklinde haciz koyacak eğer çalişmiyorsanız sizi piskolojikmen yıpratmayı deneyecek sağdan soldan borç almanızı isteyecek biraz sıkıntılı bir süreç
Ben aradım hocam ödeyemeyeceğim ama yine de ödeme sözü verdim
SMS gönderme başlığı AKBANK yazıyor fake olduğunu sanmıyorum. Fakat yine de arayarak teyit etmeniz daha sağlıklı olur. Söz verdiğiniz zaman taahhüt alıyorlar.