• 03-04-2024, 19:22:04
    #19
    Tarkhub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz o tarihe kadar ayarlamaya çalışın, ödemenizi önce şubeye giderek yapmaya çalışın. Hukuk bürosundan ödenecekse onlar sizi doğru adrese yönlendirir
    Teşekkür ederim abi ama ayarlamam imkansız olurda ayarlama imkanım olur ise öyle yapacağım teşekkür ederim
  • 03-04-2024, 22:56:17
    #20
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam kime sorsam yok diyor, ailede de yok, babam böbrek hastası, kardeşim üniversite okuyor annem babama bakıyor, tek basıma 4 kişilik aileyi geçindirmeye çalışıyorum ama yetmiyor inan yetmiyor, Allahım canımı tez alır insaAllah ta kurtulurum Artık dayanma gücüm kalmadı
    Aleykum selam, senin konuları ara sıra görüyordum. Durumum olsa gerçekten yardımcı olmayı isterdim ama ben de tek başıma evi geçindirmeye çabalıyorum. Ancak şöyle bir yol söyleyebilirim. Bu forumdan geçen sene birisinden 4 bin TL alacağım vardı, inatlaşma sonucu paramı ödemedi forumdan banlandı. 4 bin lirasının olmadığını hiç sanmıyorum. Ben de paranın peşine düşmedim. Sırf inatlaşma yüzünden yani. İstersen o üyenin numarasını veririm o parayı sana atar sende borcunu ödersin. Çünkü üyeliği epey eskiydi ve yanlış hatırlamıyorsam 80-90 ticareti vardı, eminim foruma dönmek istiyordur. Ben kesinlikle senden geri para istemiyorum eğer adam kabul ederse helali hoş olsun bende şikayetimden vazgeçerim ve banı açılır. Kusura bakma aklıma böyle bir şey geldi olur mu olmaz mı bilmiyorum sadece yazmak istedim, Allah yardımcın olsun.
  • 04-04-2024, 14:51:19
    #21
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aleykum selam, senin konuları ara sıra görüyordum. Durumum olsa gerçekten yardımcı olmayı isterdim ama ben de tek başıma evi geçindirmeye çabalıyorum. Ancak şöyle bir yol söyleyebilirim. Bu forumdan geçen sene birisinden 4 bin TL alacağım vardı, inatlaşma sonucu paramı ödemedi forumdan banlandı. 4 bin lirasının olmadığını hiç sanmıyorum. Ben de paranın peşine düşmedim. Sırf inatlaşma yüzünden yani. İstersen o üyenin numarasını veririm o parayı sana atar sende borcunu ödersin. Çünkü üyeliği epey eskiydi ve yanlış hatırlamıyorsam 80-90 ticareti vardı, eminim foruma dönmek istiyordur. Ben kesinlikle senden geri para istemiyorum eğer adam kabul ederse helali hoş olsun bende şikayetimden vazgeçerim ve banı açılır. Kusura bakma aklıma böyle bir şey geldi olur mu olmaz mı bilmiyorum sadece yazmak istedim, Allah yardımcın olsun.
    Allah razı olsun abi düsünmen yeter seninde durumun benim gibi, ben bunu Asla kabul edemem Allah razı olsun düsünmen yeter, inanıyorum bu günlerde geçicek, zor günler bitecek, Allah sevdiği kullarını imtihana sokarmıs, bizde bir imtihanın içindeyiz, senin bunu düsünmen bile çok büyük birşey abi, Sağol Allah razı olsun, o adamı da Affetme seni bir kez dolandıran başkalarını da dolandırır,