İşin garip yanı tekrar konuyla ilgili yine desteğe yazıyorum yine hesabınız eski haline getirilmiştir diyor bakıyorum yine aynı. Orada dediği gibi şifre sıfırlama falan yaptım ama olmuyor hiç bir şekilde.
Form doldurduğumda hep aynı cevabı veriyorlar bu twittera ulaşmanın başka yolu yok mu ?
Hesap açılcak ama bugda mı kaldı noldu anlamadım
