Hangi antivirüs programını kullanıyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Hangi antivirüs programını kullanıyorsunuz?
10
●
262
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi antivirüs programını kullanıyorsunuz?
1
2
31-03-2024, 18:10:15
#10
A.AY
whitelotus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaspersky premium total security var windows cihazımda, eset kadar ağır olmadığı için iyi oluyor.
Tam tersi bende kaspersky bilgisayarı çok kasıyor. Eset sıfır kasma sorunu var.
31-03-2024, 18:22:59
#11
ademakcan
Kaspersky, lisansı lazımsa da mesaj atman yeterli
@
ademkilic
; hocam
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler