İngilizce Öğrenmek İstiyorum
11
●434
- 28-03-2024, 04:53:02Merhaba ingilizce öğrenmek için en kilit konu bence zaman ayırmaktır. Bununla birlikte ingilizce kurslarının yararı olucaktır. English time , American time, British time gibi bu süreçte tüm derslere katılman ve ayrıca ücretsiz olan makeup yani konuşma derselerinede zaman ayırırsan gelişme yaşarsın. Ve sonrasında tam gelişme için tamamen ingilizce konuşulan bir yerde olman lazım.yunuschavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2024, 04:54:56Peki nerden öğrenmeye başlayabilirim ve hangi kursları önerirsiniz hocamElvenKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2024, 05:06:18yazmıştım zaten hocam english time, american time, british timeyunuschavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben british time da öğrenimim var. Gayet iyi diyebilirim. - 28-03-2024, 05:07:13Duolingo ile başla hocam onunla haşır neşir ol. Türkçe altyazılı filmler veya programlar izle. Aklına gelen Türkçe cümleleri Google translate ten çeviri yapip nasıl cümle kurulduğuna bak. Yavaş yavaş oturacaktır. Instagram da Ercan hoca var onun aylık aboneliği 39 lira mi neydi temel dersler vs onu al bence hocam sonrasında full satış yaptığı dersleri var onları dilersen seversen alabilirsin hocam. İngilizce chat olayı ileri boyuta taşır bir yazışma içinde olmanızı tavsiye ederim
- 28-03-2024, 05:31:26Bugün efsane bir program keşfettim..
Malum dil öğrenmek için pratik şart..
Ki bu konuda da en iyi uygulama Cambly..
Fakat Cambly'nin fiyatları biraz uçuk kaçık..
Birileri Cambly mantığıyla ai program yapmış..
Tıpkı Cambly'de hocayla sohbet eder gibi yapay zeka ile sohbet ediyorsunuz. Program ismi Praktika. Bir yıllık üyelik 1599₺.
Bir diğer tavsiyem de Rosetta Stone. Yaklaşık 30 dili destekliyor. Duolingo mantığında ama Duolingo'dan çok daha ileri düzey. Programın 30 senelik falan bi geçmişi var. Araştırdığım kadarıyla programın İngilizce olan kısmı 250 saatmiş. Grammer yok, bebek tekniği kullanılıyor programda. Programın tamamını bitirdiğinizde b2 seviyesine gelmiş olunuyormuş. Bunun da 3 aylığı 150 Lira civarında. Bu programı baya bi araştırdım. Şehir efsanesi mi bilmem ama bazı ülkeler x bir ülkeye ajan göndermek istediklerinde dil konusunu hızlandırmak için bu programı kullanıyorlarmış.
Dün ileri düzey İngilizce bilen bir arkadaşım dedi ki:
-Film izleyerek İngilizceni gelistirmek istersen film değil çizgi film izle. Çünkü çizgi filmlerde ifadeler çok nettir, kelimeleri yuvarlamadan konuşurlar ve günlük hayattaki kelimeler çok kullanılır..