• 27-03-2024, 09:11:52
    #10
    Garantisi devam ediyorsa çağırın baksınlar, muhtemelen fanlardan geliyor.

    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buderus ne duydum ne işittim ne reklamını gördüm nede kalitesini bilirim hocam. alışveriş sitelerini bir dolaşın zaten alınacak markalar bellidir. bir vaillant ile başka bir kombiyi kıyaslamak bile anlamsız. vaillant mercedes ise bederus tofaş şahin bana göre.
    Buderus en iyi kombi markalarından biri. Yanlış bilmiyorsam Bosch ile aynı fabrika üretimi..

    Vailant kötü marka değil ama birbirine denk diyebiliriz. Belki de modeline göre buderus bir tık daha iyi olabilir.
  • 27-03-2024, 09:21:08
    #11
    hangi gazcıya sorduydum demirdöküm en iyisi şaşma diyor sanırım kampanyalı ucuza toptan alıyorlar satıyorlar ondan öve öve bitiremiyorlar gibime geldi
  • 27-03-2024, 09:24:54
    #12
    Bizim de kombinin fanı bozulmuş böğüm böğüm böğürüyor geçen sene değiştirmiştik böyle kullanmaya devam ediyoruz acaba bir sıkıntı çıkar mı bilen var mi
  • 27-03-2024, 09:34:57
    #13
    Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi gazcıya sorduydum demirdöküm en iyisi şaşma diyor sanırım kampanyalı ucuza toptan alıyorlar satıyorlar ondan öve öve bitiremiyorlar gibime geldi
    @Project10 ocak - şubat - mart da kampanyası var ondan D.Döküm diyor
    Ayrıca buderus kötüleyen arkadaş önce bi internetten baksın kimin necisi olduğuna
    Bosch ve Buderus / DemirDöküm ve Vaillant aynı fabrikalarda üretiliyor
  • 27-03-2024, 13:26:05
    #14
    @furkangorur
    Servis arkadaş ile görüştüm pompa balanslı çalışıyor. dedi poma revize edilecek veya değişecekmiş
  • 27-03-2024, 16:08:51
    #15
    Kurumsal PLUS
    trkral42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @furkangorur
    Servis arkadaş ile görüştüm pompa balanslı çalışıyor. dedi poma revize edilecek veya değişecekmiş
    Çok teşekkür ederim. Ama sürekli çalışmıyor 2 günde bir falan yapıyor yine dediğiniz gibiyse servisi yarın çağırayım
  • 27-03-2024, 20:14:57
    #16
    Bu konularda %30 civarı bilgiliyim öyle söyleyeyim, çok değil ama az çok yorum yaparım. Pompa gibi geldi bana ki pompa devrede iken veriyor sesi. Muhtemelen pompa arada sıkışıp birden salıyor kendini o şekilde geliyor bu ses.

    Ayrıca yukarıda buderus'u kötülemişler komik. Buderus=Bosch.
  • 27-03-2024, 23:35:10
    #17
    Hocam kombi işi yapiyorum sesten bir şey anlamadim.Bana daha çok fan klepe acma sesi gibi geldi oda normal bir sey İsinmada problem yoksa fazla takmayın bence ayrica bu cihaz en kalitelisi