Garantisi devam ediyorsa çağırın baksınlar, muhtemelen fanlardan geliyor.

arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buderus ne duydum ne işittim ne reklamını gördüm nede kalitesini bilirim hocam. alışveriş sitelerini bir dolaşın zaten alınacak markalar bellidir. bir vaillant ile başka bir kombiyi kıyaslamak bile anlamsız. vaillant mercedes ise bederus tofaş şahin bana göre.
Buderus en iyi kombi markalarından biri. Yanlış bilmiyorsam Bosch ile aynı fabrika üretimi..

Vailant kötü marka değil ama birbirine denk diyebiliriz. Belki de modeline göre buderus bir tık daha iyi olabilir.