Açık arttırma da usulsüzlük var hocam konuyu report edip durumu bildirebilirsiniz.
Hocam arkadaşa mesaj attım geri dönüş bekliyorum duruma göre ilerleyeceğim
Bi arkadaş ihalelere şikayet konusu açılmıyor diye biliyorum dedi bunun hakkında bilginiz var mı ?
Hocam arkadaşa mesaj attım geri dönüş bekliyorum duruma göre ilerleyeceğim
Bi arkadaş ihalelere şikayet konusu açılmıyor diye biliyorum dedi bunun hakkında bilginiz var mı ?
Hocam arkadaşa mesaj attım geri dönüş bekliyorum duruma göre ilerleyeceğim
Bi arkadaş ihalelere şikayet konusu açılmıyor diye biliyorum dedi bunun hakkında bilginiz var mı ?
Konuyu report edip açıklamaya durumu anlatırsanız moderatör arkadaşlar ilgilenirler hocam şikayet konusu açmanıza gerek yok.