Siz ne iş yapardınız?
9
●316
- 26-03-2024, 01:19:33Üyeliği durduruldu@volkanwp; Hocam Yanlış Anlama Ama ALLAH sana bir Ekmek Teknesi Açma Fırsatı Vermiş Sen İse Haline Şükür Etmek Yerine Sabahları Küfür Ede Ede Mi Gidiyorsun
Bana Çok Yakınım Olan Birini Hatırlattın Bir an Bizim Akrabalardan Birisi Vardı Evi Vardı Şuanki Değeri 7-8 Milyon TL hiçbir zaman haline şükür etmeyi bilmezdi ve söver sayardı
Şuanda Önce Evi Sattı Sonra Başka Bir Evini Daha Sattı Şimdide Milyonluk Borcu Var Bu Yüzden Her Zaman Şükür Etmelisin Bak Ne Güzel Eşin Doğum Yapacak Çocuğun Olacak Hayırlısı İse Bereketi İle Gelecen İNŞALLAH
Sen İse Söve Söve Sabahları İşe Gidiyorsun ALLAH'ım Sana Şükürler Olsun Ki Bu Nimeti Bana Ve Aileme Verdin Demeni Tavsiye Ederim Tabi Burdaki Amacım Kesinlikle Dinine Ve İnancına Karışmak Değildir Sadece Bir Tavsiyedir
- 26-03-2024, 01:32:23Markalaşmış bir yerden franchise olabilir. Teşekkür ederimFaryal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Balık kokusu yüzünden daha önce sorun yaşandı. Onun için zor olacaktır. Teşekkür ederim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gıda olarak devam edersem bende tatlı düşünüyorum. Teşekkür ederim.Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim. Bölgemde çok fazla köklü yerler varokyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır şükür etmiyor değilim. Lütfen yanlış anlaşılmasın. Çok şükür evim arabam işim var. Şöyle söyleyeyim. 1 sene çok iyi iş yapıyorum diğer sene işler düşüyor. İlk sene kazandığımı ikinci sene cebimden çıkıyor. 3. Sene gene aynı işler iyi 9 kişi ye çıkıyor çalışan 4. Sene 3 kişiye düşüyoruz. Sürekli bu devam ediyor. Yemek sepeti getir trendyol google puanlar 5/4,7 ürünler sürekli taze ve kaliteli ürünler sunuyorum. Kötüye kaçmıyorum. Her sabah açarken besmele ile açıyorum. Ama bu inişli çıkışlı serüvenden çok sıkıldım. Asıl sorunum hırs. Rakibim olan birisi kendi ürününü yemeyen bir kişi puanları 4-4,2 arasında geziyor köfte içerisinde her türlü katkı maddesi var adam 3 yılda 2 ev aldı sıfır Volvo elektrikli aracını aldı. İşleri daha iyi. Yaptığım işte kaliteyi asla bozmam. Aşçı olarak ürünümü asla dile düşürmem. Ama bu adam kendi yemedği ürünü satarak denetimlerin hepsinden ceza yiyerek nasıl hala çok kazanıyor. Onu anlamıyorum. Buda bana koyuyor. Helaliyle iş yapıyorum. Vergimi ödüyorum. Her şey usulüne uygun. Ama diğerlerinde değil. Boşa yapıyorum ben bu işi diyorum. Umarım anlatabilmişimdir.ShoqTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-03-2024, 01:33:02Üyeliği durdurulduHarbi mantıklı gibi balık ekmek, bir düşünün derim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle