Nasıl Boyutlandırabilirim ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl Boyutlandırabilirim ?
5
●
108
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Nasıl Boyutlandırabilirim ?
24-03-2024, 17:50:17
#1
nemesisqwe
Platin üye
bunu nasıl 1920x400 yapabilirim kalitesi düşmeden
sitelerde felan olmuyor da
Kabul Edilen Cevap
flatcastradyo
1 Beğeni
Mesaja Git
buyrun buda benden
https://flatcast.fr/resim.gif
24-03-2024, 18:21:04
#2
westgoast
şöyle birşeymi hocam
24-03-2024, 18:31:40
#3
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
flatcastradyo
buyrun buda benden
https://flatcast.fr/resim.gif
24-03-2024, 19:11:27
#4
nemesisqwe
Platin üye
flatcastradyo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
buyrun buda benden
https://flatcast.fr/resim.gif
Nasıl yaptın
24-03-2024, 19:11:59
#5
nemesisqwe
Platin üye
westgoast adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şöyle birşeymi hocam
Yok hareketli
24-03-2024, 20:31:28
#6
flatcastradyo
nemesisqwe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nasıl yaptın
Photoshopla boyutlandirdim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler