• 23-03-2024, 19:43:33
    #1
    +27li numara Yazdı İşte Görev Yapmak Istermisin Felan İlk Defa Denk Geldim Olur Felan Derken 150 tl Para Attılar Sonrasında Gruba Aldılar Grup Hepsi Bota Bağlanmış Sürekli Mesaj Atıyorlar 100 tl yatırım istedi 240 tl geri çektirdi Sonrasında 300 yatırım istedi 1k çektirdi şuan son aşama kaldı v4 sizce katılmalı miyim yoksa katılmamali miyim ?

    Bot Grup;


    Seviye Muhabbeti

  • 23-03-2024, 19:46:10
    #2
    Buyük risk. Ödeme aldığınız ibanlar illegal iş yaparsa başınız ağrır.
  • 23-03-2024, 19:46:29
    #3
    En sonunda adliyede olursun hocam
  • 23-03-2024, 19:47:43
    #4
    Şahsi hesabına aldıysan o 150TL'yi geçmiş olsun kardeşim
  • 23-03-2024, 19:49:07
    #5
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi hesabına aldıysan o 150TL'yi geçmiş olsun kardeşim
    Arkadasin kartına çektik sonra benim paparaya
  • 23-03-2024, 19:51:59
    #6
    O kanallardan ödeme almak big problem.
  • 23-03-2024, 19:54:40
    #7
    Bedava peynir sadece fare kapanında olur. // Arkadaşına geçmiş olsun
  • 23-03-2024, 19:54:58
    #8
    Durmak yok yola devam
  • 23-03-2024, 19:59:41
    #9
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    Tebrik ederim, karakola çay içmek için davetiye kazandınız.