+27li numara Yazdı İşte Görev Yapmak Istermisin Felan İlk Defa Denk Geldim Olur Felan Derken 150 tl Para Attılar Sonrasında Gruba Aldılar Grup Hepsi Bota Bağlanmış Sürekli Mesaj Atıyorlar 100 tl yatırım istedi 240 tl geri çektirdi Sonrasında 300 yatırım istedi 1k çektirdi şuan son aşama kaldı v4 sizce katılmalı miyim yoksa katılmamali miyim ?

Bot Grup;


Seviye Muhabbeti